|
|||||||
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#69 (permalink) |
|
Prime-Time Actor
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja det er litt forvirrende med alle liz'ene heeh! neida! love ya both!!! noe spennende som skjer i helgen med dere?? Skal se på VM i dag!
|
|
#70 (permalink) |
|
Hollywood Elite
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hei Liz har du sett..det har kommet en Liz til her på fb
![]() wee skal se VM i dag jeg og jeg BURDE øve til Engelsk muntlig på tirsdag da.. må fortelle om England og USA .. vanskelig å begynne!! også skal jeg fortelle om planene mine for sommerferien og fremtiden.. DET blir lett!
|
|
#71 (permalink) |
|
Prime-Time Actor
eheh ja jeg må gjøre engelsk også... bleh. og fransk. parle vous francais? ehmm? jaja
gleder meg til VM . *squee*
|
|
#73 (permalink) |
|
Prime-Time Actor
ja hehe det bra, det er sånn man må gjøre.
way to go!!heldigvis ferdig med alt som heter tentamen på onsdag i forrige uke. ahh det var deilig! ikke lenge til jul nå Liz, hva ønsker du deg? Nå må jeh ha litt regler her, ok Lizzie jeg vet at du heter Lisbet egentlig ikke no prob men Liz hva heter du egentlig, eller er Liz ditt egentlige navn? Det er bare veldig mange forkortelser for navn her på Fb. Feks Madeleine-Maddy, Madison-Madi, Jaqueline- Jackie , Lisbet/Elisabet- Liz. osv..
Somewhere in the smile she knows That I don't need no other lover Something in her style that shows me pattie boyd wins at life. Last edited by Isley; 12-04-2005 at 08:19 AM. |
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
Hollywood Elite
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg ønsker meg mobil! hehe også en sånn svart genser som Brooke hadde på seg i sesong 1.. når hun forteller Lucas hun er "gravid"
du ønsker deg da?ja Liz jeg begynner å lure her jeg og, heter du Liz eller er det et kallenavn? jeg har maaaange kallenavn..inkludert julenissen, skap-reinsdyr, rosa bie og sjefen jeg har merkelig venner
|
|
#75 (permalink) |
|
Prime-Time Actor
åå så kult, jeg vil også ha ny mobil..
jeg ønsker meg masse fine V gensere, Gilmore Girls DVD'en og sminke![]() ja det lurer også jeg på..hmm.. kallenavn.. hehe du har morsomme venner! jeg harr ikke så mange kallenavn, de går mest ut på Madeleine som Madde , Maddey, M, lilleline.. jeg og en venn av meg som også begynner på M, vi blir Kalt M&M jeg ble kalt lilleline fordi søsteren mine heter line og jeg er prikk lik i følge mange, hva med at hun ligner på meg a? ikke jeg på henne..heheNoen gutter i klassen kaller meg madde-leine.. sånn rett frem. de syntes det er veldig morsomt de sier det alltid med nordleningsdialekt
| Thread Tools | |
|
|